موهبت

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد و او پیش پایم مسایلی گذاشت تا آنها را حل کنم من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیشتر تلا ش کنم من از خدا خواستم به من شهامت دهد و او خطراتی در زندگیم پدید اورد تا بر انها غلبه کنم من از خدا خواستم به من عشق دهد و او افراد زجر کشیده ای را نشانم داد تا به انها محبت کنم من از خدا خواستم به من برکت دهد و خدا به من فرصت هایی داد تا از آنها بهره مند شوم
من هیچکدام از چیزهایی را که از خدا خواستم دریافت نکردم
ولی به همه ی چیزهایی که نیاز داشتم، رسیدم کتاب : عشق بدون قید و شرط

1 comment:

Anonymous said...

سلام
دوست عزیز
لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم

در صورت تمایل شما نیزلینک وبلاگم را به نام سیتا در وبلاگتان قرار بدهید

با آرزوی موفقیت...

با گیاه
بیابان ام
خویشی و پیوندی نیست
خود اگر چه دردِ رُستن و ريشه کردن با من است و هراسِ بی‌بار و بری