عجب تعطیلاتی بود واقعاً لازم بود...جز شروع و پایان سفرم بقیه اش عالی بود همه جای دنیا در تعطیلات و مواقعی که استفاده کننده بالاست امکانات بهتر و بیشتر می شه ولی اینجا دقیقاًعکسه.....موقع خروج از مشهد در 3 فروردین هواپیما 9 ساعت تأخیر داشت موقع برگشت در 14 فروردین 6 ساعت و نیم تأخیر که البته اینطور که می گفتن این آمار نرمالی بوده بعضی پروازها 24 ساعت تأخیر داشته که واقعاً تأسف داره، ولی بازم دست خلبان درد نکنه که ما رسیدیم به خونمون البته در این زمانهایی که در فرودگاه بودم چندتا مجله خوندم که گلچینی از مطالب جالبش را در وبلاگ می تونین بخونین حالا یکم از خوبی های این تعطیلات بگم در این10 روزی که در جزیره کیش بودم بهترین کار این بود که هر روز صبح حداقل 1 ساعت در ساحل حافظیه کتابی که همیشه مشتاق خوندنش بودم ولی فرصت نمی شد ((بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران)) نوشته دکتر وحید قبادیان البته تموم نشد ولی همین که شروع شد جای خوشحالی داره، دوم اینکه سعی کردم با دیدی متفاوت از دفعات پیش به جزیره نگاه کنم، جزیره ای که به دلیل مرجانی بودنش پر از آرامش است و این آرامش در همه چیز از رانندگی گرفته تا بیل بردهای تبلیغاتی و طراحی ساختمانها و.....به چشم می خورد.نکته ی جالبی که نظرم را جلب کرد جدا سازی مسیر رفت و آمد ماشین ها در بعضی خیابانها بود که به جای جدول ها ی بتنی از گلدانهایی کوچک بر روی یک سه پایه فرفوژه استفاده کرده بودن که مطمئنم اگه این طرح در مشهد اجرا می شد شهرداری هر روز باید گلدان شکسته از خیابونها جمع می کرد حالا عکس هایی گرفتم که اگه فرصت کنم به زودی برای وبلاگ آماده می کنم همیشه شاد و موفق باشید

1 comment:

Anonymous said...

samiraaaaaaaaaa yani mikhay begi tatilat to hamash ketab khuundi man khordam khabidam ?!!! HAA ???:-s
matlabe dige ham inkee kheyli matalebe jadidet jaleb bood :-) i mean all of them...good luck
< NEgar >